Pro odeslání pozvánky z platformy Netquest stačí zadat e-mailové adresy respondentů do systému. Jsou ale situace, při kterých chcete mít o respondentech více informací, např. název firmy, obor podnikání, datum nákupu, nebo pohlaví. V tomto článku uvádíme všechny informace týkající se respondentů dotazníku a vložíme je do souvislosti.
K čemu se hodí dodatečné štítky
Využití je mnoho, o několika z nich píšeme v tomto článku.
Štítky respondentů mohou sloužit k filtrování výsledků průzkumu podle informací v nich obsažených. U respondenta mohou být vedeny informace o příslušnosti k určité skupině. Například to může být oddělení ve kterém pracuje. Po nasbírání výsledků budete moci analyzovat data dle firemních oddělení. Je to velmi zajímavá funkce a umožňuje porovnání deklarací zaměstnanců pokud jde o oddělení.
Dotazník a pozvánka k vyplnění
Informace ze štítků můžete rovněž využít v části s otázkami, nebo dokonce u odpovědí ve svém dotazníku. Díky tomu máte možnost se obrátit na každého respondenta jménem a dotazník personalizovat. To samé je možné v případě e-mailové pozvánky na dotazník.
Především tokeny
Pamatujte, že vše výše uvedené lze uvést v platnost pouze v případě, má-li váš dotazník nastavenou nejvyšší úroveň zabezpečení a aktivovanou možnost identifikace respondenta. To znamená, že každý z vašich respondentů obdrží individuální token, který umožní identifikaci jeho identifikaci a zpřístupní mu dotazník. Tokeny mohou mít jedno i více použití. Více o tématu píšeme v článku Identifikace respondentů pomocí tokenů.
Jak štítky nadefinovat a spravovat?
1.) Přejděte do hlavního menu Sběr a následně vyberte záložku Mailing.
2.) Na této stránce vyberte možnost „Správa štítků respondentů“.
3.) Do otevřeného okna zadejte požadované názvy štítků, které budete chtít použít při personalizaci svého obsahu, u identifikování respondentů, nebo během filtrování výsledků průzkumu.
Na co pamatovat?
- Ke každému respondentovi můžete přidat až 15 doplňujících informací
Musíme se také zmínit možnost vlastní distribuce. Níže uvádíme několik odkazů na články s tématikou respondentů: