Pruvodce - Distribuce dotazníku

Tři způsoby odesílání pozvánek na váš dotazník z platformy Netquest

V tomto článku vám představíme 3 způsoby rozeslání pozvánek z platformy Netquest.

1.) Klasický

Standardní způsobem odesílání pozvánek na průzkum je, že poštovní server Netquest odešle pozvánku vydávající se za adresu odesílatele (tato adresa byla poskytnuta během registrace na Netquest).

Při odesílání pozvánky ze systému Netquest obdrží příjemce zprávu, u které bude odesílatelem vaše adresa, ale v podrobnostech zprávy naleznete informace o tom, že zpráva byla odeslána prostřednictvím poštovního serveru Netquest.

V současné době je doručitelnost e-mailů odeslaných touto metodou poměrně vysoká a lze ji použít, ale v budoucnu bude doručitelnost e-mailů nižší kvůli SPF, což je mechanismus, který kontroluje, zda odeslaná pošta pochází z dané domény.

Naše pozvánky zaslané tímto způsobem mohou získat až 10/10 bodů na mail-tester.com.

Zveme vás k vyzkoušení.

2.) Nastavení SPF na poštovních serverech Netquest

Druhým způsobem odeslání pozvánek je upgrade předchozí metody. spočívá v delegování zvláštního záznamu vaší společnosti na naše poštovní servery, takže budou oprávněny odesílat e-maily z vaší domény.

Tímto způsobem jsme oprávněni odesílat e-maily s vaší doménou a nebudeme mít problémy s předstíráním indentity serveru.

Tato metoda má však i své nevýhody, a to čistě teoreticky, že jsme schopni posílat e-maily s názvem každého e-mailového účtu z vaší domény, např. prezidenta společnosti, a za druhé, jsme schopni posílat neomezený počet e-mailů s vaší doménou.

3.) Poskytnutí účtu SMTP pro odeslání (doporučeno).

Třetí metoda nemá nevýhody předchozích dvou a je doporučena pro zasílání pozvánek k dokončení půzkumu.

Poskytnutí účtu SMTP spočívá ve vytvoření nebo poskytnutí existujícího e-mailového účtu, např. [email protected], ze kterého zašleme pozvánky respondentům.

Výhodou tohoto řešení je, že v tomto případě můžeme zasílat e-maily pouze z adresy, kterou jste nám poskytli.

Kromě toho máte možnost řídit odesílání, tj. počet odeslaných e-mailů, nebo definovat např. hodiny, ve kterých budeme mít přístup k účtu.

Pokud bude účet SMTP zpřístupněn, bude se náš systém chovat stejně jako e-mailový klient, např. Thunderbird nebo Outlook, a antispamové filtry neovlivní doručitelnost pozvánek.

Pro více informací si přečtěte článek v našem průvodci, který vás provede procesem poskytování účtu SMTP: Rozesílání pozvánek na dotazník z vlastního e-mailu

Pomohl Vám tento článek?

Děkujeme za odpověď