Kupujete-li účet pro potřeby firmy, vyplatí se provést platbu pomocí faktury. Aby Vám systém mohl vystavit fakturu, musíte tuto možnost vybrat při placení účtu. V tomto článku se dozvíte jak toho dosáhnout.
Pokud jste neobdrželi fakturu, kontaktujte nás. Jestliže to bude možné, vystavíme ji zpětně.
Pokud potřebujete fakturu s pozdějším termínem splatnosti, rovněž Vás prosíme o kontakt.
Jak obdržet fakturu DPH za nákup účtu?
- Při změně účtu na vyšší (Podívejte se jak), placení zkušebního účtu, nebo prodlužování stávajícího účtu (Podívejte jak), vyberte v sekci „Nastavení účtu” (1) možnost „Chci zaslat fakturu DPH” (2), poté se otevře nabídka.
- Do polí formuláře „Fakturační údaje” (3) zapište všechny údaje (4).
- Pokud chcete obdržet papírovou fakturu (zaslanou poštou), označte možnost „Chci zaslat fakturu poštou” (5) – tato možnost je dodatečně zpoplatněna 12 CZK.
- Vyberte odpovídající typ platby (6) a klikněte na tlačítko „Dále” (7).
- Zkontrolujte ještě jednou všechny údaje, jestli jsou v pořádku a klikněte na tlačítko „Chci provést objednávku” (8), pokud ne, klikněte na tlačítko „Vzít zpátky a opravit” (9).
- Po zaúčtování platby obdržíte fakturu na e-mailovou adresu, kterou jste zadali při registraci a pokud jste vybrali zaslání poštou, obdržíte fakturu ještě v papírové podobě.
Na co pamatovat?
- Můžete rovněž zaplatit pomocí proforma faktury (Podívejte se jak).
- Nakupujete-li nestandardně, kontaktujte nás a my Vám rádi vystavíme fakturu ručně.