Pruvodce - Můj účet

Nový uživatel v rámci Netquest účtu – tvorba podúčtů

Vlastníte-li účet Enterprise nebo balíček VIP, máte v rámci svého účtu možnost vytvořit další uživatelské účty.

V případě potřeby je možné zpřístupnit dotazníky jiným osobám, které byly do účtu přidány. Existují možnosti:

  • Zpřístupnit dotazníky pouze ke čtení – V případě, že daná osoba má mít k dispozici pouze náhled průzkumu bez možnosti editace čehokoliv
  • Zpřístupnit dotazníky s možností editace – V případě, že chcete s danou osobou dotazníky tvořit a analyzovat

Jak přidat nový podúčet?

1.) V levém horním menu Účet se proklikněte do záložky Uživatelské účty.

2.) Na zobrazené stránce klikněte na tlačítko „Přidat nový účet” a v otevřeném okně vyplňte jméno a e-mailovou adresu uživatele nového podúčtu.

Na danou e-mailovou adresu bude automaticky odesláno upozornění o vytvoření nového účtu s vygenerovaným heslem (Podívejte se jak změnit heslo).

V rámci správy svých účtů můžete každý účet zablokovat nebo jej kompletně smazat.

Na co pamatovat?

  • Podúčet může být registrován na libovolnou e-mailovou adresu. Chcete-li v rámci jednoho účtu povolit čtecí přístup více uživatelům najednou, doporučujeme vytvořit podúčet ve tvaru názvu relevantního oddělení, např. [email protected], [email protected], apod.
  • Zatímco účet s plným přístupem má automaticky plná práva ke svým dotazníkům, čtecí účet po přihlášení uvidí pouze hlavní menu Analýza a Reporty, bez možnosti editace čehokoliv.
  • Maximální počet možných podúčtů se v Enterprise účtu a balíčku VIP liší. Pro více informací prosím zhlédněte ceník a kompletní porovnání možností účtů. Pokud potřebujete více přístupů, kontaktujte nás.

Pomohl Vám tento článek?

Děkujeme za odpověď