Vlastníte-li účet Enterprise nebo balíček VIP, máte v rámci svého účtu možnost vytvořit další uživatelské účty.
V případě potřeby je možné zpřístupnit dotazníky jiným osobám, které byly do účtu přidány. Existují možnosti:
- Zpřístupnit dotazníky pouze ke čtení – V případě, že daná osoba má mít k dispozici pouze náhled průzkumu bez možnosti editace čehokoliv
- Zpřístupnit dotazníky s možností editace – V případě, že chcete s danou osobou dotazníky tvořit a analyzovat
Jak přidat nový podúčet?
1.) V levém horním menu Účet se proklikněte do záložky Uživatelské účty.

2.) Na zobrazené stránce klikněte na tlačítko „Přidat nový účet“ a v otevřeném okně vyplňte jméno a e-mailovou adresu uživatele nového podúčtu.

Na danou e-mailovou adresu bude automaticky odesláno upozornění o vytvoření nového účtu s vygenerovaným heslem (Podívejte se jak změnit heslo).
V rámci správy svých účtů můžete každý účet zablokovat nebo jej kompletně smazat.
Na co pamatovat?
- Podúčet může být registrován na libovolnou e-mailovou adresu. Chcete-li v rámci jednoho účtu povolit čtecí přístup více uživatelům najednou, doporučujeme vytvořit podúčet ve tvaru názvu relevantního oddělení, např. [email protected], [email protected], apod.
- Zatímco účet s plným přístupem má automaticky plná práva ke svým dotazníkům, čtecí účet po přihlášení uvidí pouze hlavní menu Analýza a Reporty, bez možnosti editace čehokoliv.
- Maximální počet možných podúčtů se v Enterprise účtu a balíčku VIP liší. Pro více informací prosím zhlédněte ceník a kompletní porovnání možností účtů. Pokud potřebujete více přístupů, kontaktujte nás.