Pruvodce
Distribuce dotazníku
Průzkumy a testy lze snadno odeslat respondentům pomocí populárních forem distribuce, které Netquest platforma nabízí.
Základní typem distribuce je odkaz. Můžete jej odeslat přímo respondentům, kteří používají jeden z distribučních kanálů – dotazník e-mailem, anketa na Facebooku, nebo dotazník ve zprávě.
Pokud chcete odeslat průzkum velké skupině respondentů používajících e-mail, můžete využít mailingového modulu. Jediné, co musíte udělat, je importovat databázi Vašich respondentů a vytvořit novou rozesílku. Každý, kdo odpovídá na e-mailový průzkum, může být snadno identifikován.
Distribuovat můžete také pomocí Vlastní distribuce. Díky tomu od Vás uživatelé obdrží unikátní kódy, které jim umožní zúčastnit se průzkumu.
Stojí za to dodat, že náš nástroj umožňuje posílat průzkumy na vlastní doméně a z vlastního poštovního serveru. To vám umožní zvýšit konverzi odpovědí v průzkumu – často se stává, že v případě konkrétních společností a institucí respondenti častěji odpovídají na otázky, když znají odesílatele zprávy a autora studie.
- Tři způsoby odesílání pozvánek na váš dotazník z platformy Netquest
- Měření vyplnění pomocí parametru external_key
- Integrace s Google Analytics – popis operace
- Postupné rozesílání pozvánek
- Prefill – předávání odpovědí na otázky v URL adrese dotazníku nebo do widgetu
- Generování individuálních odkazů na dotazník s použitím tokenů
- Sběr výsledků na sociálních sítích
- Odkaz na dotazník v podobě QR kódu
- Snadno zapamatovatelný odkaz dotazníku
- Identifikace respondentů pomocí tokenů
- Personalizace dotazníku a pozvánky k vyplnění
- Odeslání pozvánky k vyplnění dotazníku na e-mail
- Připomenutí výzkumu osobám, které ještě nevyplnili dotazník
- Monitorování postupu vyplňování dotazníku (Mailing / Vlastní distribuce)
- Správa štítků (doplňujících informací) respondentů
- Rozesílání pozvánek na dotazník z vlastního e-mailu
- Odkaz na můj dotazník