Pruvodce - Tvorba dotazníku

E-mail pro respondenta po vyplnění dotazníku

Na platformě Netquest můžete respondentovi zaslat automatický e-mail po provedeném vyplnění. E-mail po vyplnění může obsahovat například děkovný text nebo dodatečné potvrzení o vyplnění. Můžete do něj ale také umístit prvky, jako jsou odměna za vyplnění (slevový kupón, odkaz na nákup), výsledek testu a jeho interpretaci, nebo odpovědi, které respondent udělil v dotazníku, pokud např. provádíte registrace na událost / akci.

Důležité

Pamatujte, že možnost zaslání e-mailu potvrzujícího vyplnění je přístupná pouze v dotazníku, ve kterém se nachází E-mailová otázka, nebo pokud má dotazník nejvyšší stupeň zabezpečení a pozvánky zasíláte prostřednictvím Netquest platformy (více o této možnosti v článku).

V prvním případě je odpověď zaslána na adresu uvedenou v dotazníku. Ve druhém případě je odpověď odeslána na e-mail, na který byla zaslána pozvánka k vyplnění.

Jak nakonfigurovat zprávu potvrzující vyplnění dotazníku?

1.) Po nadefinování obsahu dotazníku přejděte do hlavního menu Nastavení a následně vyberte záložku E-mail po vyplnění.

2.) V obsahu zobrazené stránky nastavte následující parametry:

Status

Vypíná / zapíná funkci e-mail po vyplnění. Pro odesílání e-mailů po vyplnění je zapotřebí mít nastaven status „Aktivní”. Jako výchozí je nastaven status „Neaktivní”.

Zdroj e-mailové adresy

Vyberte, na kterou e-mailovou adresu zašlete informaci o vyplnění dotazníku. Pokud se ve vašem dotazníku nalézá e-mailová otázka, můžete využít e-mail z dotazníku. Pokud máte u dotazníku nastavenou nejvyšší úroveň zabezpečení, můžete využít funkci Stejná e-mailová adresa, na kterou byla zaslána pozvánka.

Důležité: pokud dotazník nesplňuje některou z výše uvedených podmínek, stránka e-mail po vyplnění nebude aktivní.

Odesílatel

Funkce umožňuje definovat, jakou e-mailovou adresu uvidí respondent u pozvánky. Standardně je nastaven odesílatel Netquest.cz. Pokud využijete možnost „Zobrazit moji e-mailovou adresu jako adresu odesílatele”, objeví se vaše e-mailová adresa, např. „[email protected] prostřednictvím Netquest.cz”. Pokud jste integrovali firemní e-mailový server s Netquest (Podívejte se jak), budou tato potvrzení odesílána z této e-mailové adresy.

Subjekt

Pole „Subjekt” umožňuje zadání subjektu zprávy. Jako výchozí je nastaveno Potvrzení vyplnění dotazníku.

Zpráva

Do tohoto pole lze zapsat znění zprávy pro respondenta. V obsahu můžete využít možnosti pokročilého editoru, např. můžete využít kolonky „Dynamický obsah”, pomocí kterého můžete zprávu personalizovat a díky proměnným můžete do zprávy vložit:

  • Odpovědi udělené v dotazníku
  • Údaje respondenta uložené ve štítcích (v případě použití tokenu)
  • Výsledky testu
  • Zpětnou vazbu
  • Potvrzující kód
  • E-mail
  • Název dotazníku, aj.

Více informací o dynamickém obsahu naleznete v článku Makra a dynamický obsah v dotazníku, pozvánkách a poděkováních.

Ve spodu stránky naleznete náhled zprávy, díky kterému okamžitě uvidíte, jak bude zpráva vypadat v e-mailové schránce příjemce.

Zpráva potvrzující vyplnění dotazníku zaslaná na adresu respondenta může vypadat například následovně.

Na co pamatovat?

  • Systém náhledu udělených odpovědí vkládá odpovědi udělené v posledním vyplněném dotazníku. Pro přípravu takovéto zprávy doporučujeme nejprve provést testovací vyplnění, abyste v náhledu viděli totéž, co uvidí respondent.

Pomohl Vám tento článek?

Děkujeme za odpověď